לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להתעורר לחיים

להתעורר לחיים  מירב שרייבר - מירב שרייבר קונטה - דרך גוף
להתעורר לחיים  מירב שרייבר - מירב שרייבר קונטה - דרך גוף


אנו יכולים להתעורר למודעות ולחיים אחרים כאשר אנו מבינים כיצד המכאניות של השדה המשפחתי משפיעה על ההתנהגות שלנו. כיצד פועלת הקונסטלציה המשפחתית?

האופי של שדה האנרגיה המשפחתית שלנו מושפע מההיסטוריה המשפחתית הכוללת דת, אמונה, ערכים, אידאליים, דעות, מוסר ועוד..השדה הזה מושפע מאירועים חזקים שהתרחשו במשפחתנו, ביחסים בין הורינו ואבות אבותינו. אירועים כגון, מוות טרם זמנו של בן משפחה, מלחמות, הפלות, תאונות, אימוץ, רצח, התאבדות, מחלות, הגירה, שינוי דת, קורבן או תוקף, בגידה ועוד. כמו כן ישפיעו דעות אבותניו על אישה וגבר, על מערכות יחסים, על כסף ועוד. אנו חסרי מודעות לגבי העוצמה שבה השדה המשפחתי משפיע על בחירותינו ומעשינו בחיים. ואנו יכולים להתעורר למודעות ולחיים אחרים כאשר אנו מבינים כיצד המכאניות של השדה המשפחתי משפיעה על ההתנהגות שלנו.

יש לנו המון סיפורים על מה שקרה בחיינו. "אמא לא אהבה אותי", "לילד שלי יש בעיות כי אנחנו גרושים" אבא שלי היה כזה וכזה. יש לנו תחושה מי היו רעים ומי היו טובים...אך הקונסטלציה מביטה באהבה וללא ביקורת ושיפוט על מה שבאמת קרה. הקונסטלציה מחפשת מה במבנה האנרגיה המשפחתית הוביל לחברי משפחה מסוימים להפוך לקורבנות של מצב מסוים או לחולים, או נכים, או תוקפנים ולהביא ריפוי למשפחה.

הקונסטלציה פועלת ברמת הנשמה ולכן ניתן לחוש את האהבה ואת תחושת האחריות האישית שחשים כאשר היא מביאה את הפתרון לבעיה כלשהי. אנו לא מחפשים את האשמים בשדה המשפחתי למצב שלנו אלא נוכחים באהבה שזורמת בשדה המשפחתי שדרכה זרמו חיים אלי ויזרמו אל הדורות הבאים.

הפתרון שהקונסטלציה מאפשרת לנו לחוות מביאה תחושה של שקט ,שלווה, רוגע, וסיפוק לחיינו. לקונסטלציה כוחות עצומים של ריפוי ולכן זוהי עבודה מאד רגישה ועמוקה שנכנסת ומשפיעה על חיינו לאורך זמן. לאמירת אמת יש מקום חשוב מאד ולכן נשתמש במשפטים או תנועות אשר מביעות את ההכרה בקיים בכאן ועכשיו. ההכרה באמת ונתינת מקום וכבוד לאירועים שהוקעו מהמערכת המשפחתית משפיעה וחודרת אל הרובד של האגו ומאפשרת מבט חדש על החיים שלנו.

בקונסטלציה ניתן להעלות כל קושי או בעיה בחיינו הדורשים פתרון. מחלה, הריון, זוגיות, כסף, עבודה, מערכות יחסים. בסוף קונסטלציה תחושת הריפוי חודרת לחיים היומיומיים ולשדה האנרגטי של משפחתנו וכיצד אנו רואים וחווים אותה.

מירב שרייבר תרפיסטית בתנועה, מנחת קונסטלציה משפחתית, תלמידה בבית הספר Ridhwan של המורה ALMAAS. מורה למדיטציה ומודעות עצמית.

כל הפעילויות של מירב שרייבר קונטה:

מה הצעד הבא שלך בחיים?

קונסטלציה מערכתית

הקונסטלציה המשפחתית מאפשרת לנו לבדוק מהם הגורמים החוסמים ומשפיעים על הפחדים שלנו מלקחת את הצעד הבא בחיים, ולגלות מהם המשאבים שיש למשפחת המקור לתת לנו כדי לנוע אל מה שלבנו כמהה אליו.» עם מירב שרייבר

רביעי
מה הצעד הבא שלך בחיים?

קונסטלציה מערכתית

עם: מירב שרייבר

מתי: רביעי

מפגש קונסטלציה משפחתית בנושא זוגיות

זוגיות וקונסטלציה בזום

הקונסטלציה המשפחתית היא גישה טיפולית המתבוננת על העברה בין דורית דרך עולם התופעות דרך החוויה הגופנית. אנו מביטים במבט מערכתי ומחפשים עם מה מהשושלת אנו מעורבבים, משחררים ומרפאים העברה זו.» עם מירב שרייבר קונטה

שני
מפגש קונסטלציה משפחתית בנושא זוגיות

זוגיות וקונסטלציה בזום

עם: מירב שרייבר קונטה

מתי: שני

שיתוף חברים
עם : מירב שרייבר